I'm kinda confused. I can't see a reference or link from his feed to suggest he's based his announcement on that site.
Do his figures and the figures on the site both match - is that what indicates he's relying on an external source, and not his own figures?
Also, if the site has since made a correction - could this imply that ES still might be in the red - or just not so buoyant?
It does all seem pretty incompetent though.
He linked a literal screenshot of the chart from that website in his tweet.
Ah, I turned off images a few days ago to save data. Maybe I should switch again as I'm back on WiFi...